Kontaktujte nás

Outplacement

Strukturovaná podpora pro vedoucí pracovníky v přechodném období.

Odchod z organizace je pro vrcholového manažera citlivým obdobím. Arthur Hunt Outplacement představuje skutečné důveryhodné partnerství. Klade důraz na vstřícnost a naslouchání, pozitivní konfrontaci a dopad. Program se přizpůsobuje profilu, očekáváním a výzvám vedoucího pracovníka („našeho klienta“). Řídí se našimi hodnotami, kterými jsou odbornost, flexibilita a empatie.

  • 01

    HLUBŠÍ

    • Vycházíme z podstaty manažera a jeho Reason for Being.
    • Ten vyjadřuje základní talent daného člověka, to, co přináší ostatním a jakým způsobem.
    • Řídí jeho rozhodnutí a jednání a otevírá mu nové perspektivy.
    • Stručně řečeno, náš přístup je mnohem víc než jen sada nástrojů pro heldání zaměstanání.
  • 02

    KOHEZNÍ

    • Po celou dobu trvání je k dispozici jeden vedoucí konzultant.
  • 03

    VÝSTIŽNÝ

    • Odborníci přinášejí cenné poznatky a nový pohled na fungování trhu práce.
  • 04

    PROPOJENÝ

    • Budou aktivovány kontakty klientů společnosti Arthur Hunt.
    • Rozvoj sítě kontaktů klienta, identifikace pracovních příležitostí a pokud možno zajištění nové pracovní pozice.

Metodika

Poskytujeme pravidelné konzultace po dobu 6 měsíců (dvoutýdenní frekvence). Proces může být přizpůsoben specifickým nebo vznikajícím potřebám
  • 01

    Příprava

    • Reflexe a příprava prostřednictvím kariérního hodnocení a individuálního poradenství.
    • Analýza zkušenosti s ukončením pracovního poměru za účelem optimalizace zotavení a komunikace.
    • Identifikace „Reason for Being“ klienta.
    • Provádění psychometrického testování (Hogan).
    • Vytvoření nástrojů osobní značky: životopis, profil na LinkedIn, motivační dopis.
  • 02

    Realizace

    • Aktivace strategie hledání zaměstnání.
    • Spolupráce na návrhu strategie vyhledávání a cílení pracovních příležitostí.
    • Opětovná aktivace klientovy sítě kontaktů a oživení digitálního profilu (sociální média).
    • Výběr 12 až 15 potenciálních zaměstnavatelů a představení klientova profilu personalistům.
    • Příprava na pracovní pohovory, včetně následných hodnocení.
  • 03

    Ukončení (pokud je relevantní)

    • Podpora při nástupu do nové pracovní role.
    • Asistence při konečném rozhodnutí o přijetí nabídky.
    • Podpora při vyjednávání mzdy a benefitů.
    • Doprovod během adaptační fáze (onboardingu).
    • Závěrečné shrnutí a ukončení spolupráce.
    • Závěrečná zpráva pro zadavatele.