Reverzní mentoring
Obousměrný tok informací pro překlenutí generační propasti a urychlení kariérního růstu.
Nejlepší firmy si cení sdílení znalostí, zkušeností a nápadů mezi generacemi. Když mladí talentovaní lidé mentorují jednoho nebo více zkušených vedoucích pracovníků, podněcuje to inovace a posiluje zapojení všech věkových skupin.
Od diverzity po udržitelnost a digitalizaci vyškolení mileniálové koučují vedoucí pracovníky v strategických tématech. Na základě svých mezinárodních zkušeností může Arthur Hunt pomoci vaší organizaci navrhnout a implementovat efektivní program reverzního mentoringu. Propojování generací. Rozvoj mladých talentů prostřednictvím kontaktu se zkušenými vedoucími pracovníky. Překlenutí generační propasti.
Od diverzity po udržitelnost a digitalizaci vyškolení mileniálové koučují vedoucí pracovníky v strategických tématech. Na základě svých mezinárodních zkušeností může Arthur Hunt pomoci vaší organizaci navrhnout a implementovat efektivní program reverzního mentoringu. Propojování generací. Rozvoj mladých talentů prostřednictvím kontaktu se zkušenými vedoucími pracovníky. Překlenutí generační propasti.

9 klíčů k reverznímu mentoringu
-
01
SPOJENÍ
Spojte mentory (mladší zaměstnance) a mentorované (starší zaměstnance) podle osobnosti, nikoli podle pozice -
02
RYTMUS
Pravidelnost setkávání si určí obě strany: od 6 měsíců do 1 roku se vzájemným závazkem měsíčních 60minutových schůzek -
03
TĚMATA
Témata jsou vybírána tak, aby rozvíjela dovednosti nebo porozumění v konkétních oblastech -
04
KLÍČOVÉ UKAZATELE VÝKONU (KPI)
KPI jsou stanoveny pro každé setkání i pro konečný výsledek -
05
ZPĚTNÁ VAZBA
Sdílení zpětné vazby po každém setkání. -
06
OBSAH
Obsah každého setkání zahrnuje různé typy médií a příkladů a je vysoce přizpůsoben osobnosti a stylu učení mentorovaného -
07
MENTOŘI
Mentoři jsou předem vyškoleni a koučování v pedagogice a behaviorálních oborech -
08
AKTUALIZACE
Pokroky a úspěchy jsou interně komunikováný, aby se metoda šířila -
09
MĚŘENÍ
Efektivita je měřena na konci programu spolu s úrovní spokojenosti (pro sdílení NPS = net promoter score)